neděle 20. dubna 2014

OUTFIT POST - Dungarees and shirt



Lacláče - Lee, košile - F&F, boty - Marks&Spencer, křivák - H&M, prstýnky - Tally Weijl, brýle - Lindex, náušnice - Mango a ve vedlejší roli můj milovaný pejsek ;)

Tak jak jsem slíbila, další outfit jsou lacláče. Zvolila jsem klasiku a k lacláčům oblékla jednoduchou bílou košili (mimochodem, ta by rozhodně nikomu neměla chybět ve skříni alespoň ve dvou provedeních :). Konečně svítí sluníčko, takže kalhoty vyhrnuté nad kotníky byly samozřejmostí. Co si budeme povídat, vypadá to prostě líp, speciálně k placatým botám. Jinak jsou moje lacláče absolutní klasika. Jednoduché, tmavý denim, žádná diskotéka, ale proto mě baví.

Leopardí slip ons jsou kapitola sama o sobě. Sháněla jsem je neuvěřitelně dlouho. Pořád jsem nemohla najít ty pravé a když jsem je konečně objevila, buď stály majland nebo mi je stihli vyprodat než jsem klikla na svojí velikost. No katastrofa :) Nakonec jsem našla tyhle a neuhodnete kde, v Marks&Spenceru! Upřímně řečeno M&S mě nepřestává překvapovat. Boty jsem si tam čas od času kupovala, protože jsou ultra pohodlné, ale jinak jsem je brala, že zkrátka nejsem jejich cílová skupina. No poslední dobou je to ale úplně jinak! Mají super věci! Každopádně tyhle boty jsem našla v britském e-shopu, takže následoval další boj, sehnat někoho, kdo mi je objedná. Nakonec se ale zadařilo a já je nosím kdykoliv můžu. Jsou mega pohodlné a ještě mají ten nejhezčí leopardí potisk, který jsem našla :)

Dost mě baví i prstýnky. Koupila jsem je v Tally Weijl, kde normálně nenakupuji, ale jejich šperky mě docela baví. Uvidíme, jak na tom budou s kvalitou. Každopádně ty různé tvary mi přijdou super a moc mě baví. Pravda, není to úplně praktické, ale je to příjemná změna od klasických kroužků.









































Žádné komentáře:

Okomentovat