čtvrtek 17. dubna 2014

Oblečte si overal!

Zdroj: guestofaguest.com


Vítám vás zpět na mém blogu. Pomalu ale jistě se k vám vracím zpátky. Ještě jednou se omlouvám za můj výpadek, ale měla jsem velmi náročné období, které je, doufám, za mnou.

Dnes se podíváme na jeden z velkých trendů, který absolutně miluju a bez kterého si neumím představit léto. Tím tématem jsou overaly.

Už léta byly mým absolutním letním must have krátké overaly. Byla to pohodlná varianta na horké dny a především na dovolené jsem je nosila jako druhou kůži. Vloni v průběhu mých začátku v módní branži, se můj styl trochu přetransformoval a já se začala poohlížet po elegantnějším oblečení, které bych doplnila mými milovanými lodičkami. Je vám asi jasné, že klasický dlouhý overal na sebe nenechal dlouho čekat. Ulovila jsem tento černobílý kousek v Promodu, ke kterému jsem si pořídila i bundičku ve stejném vzoru. Díky tomu jsem měla vlastně dva overaly v jednom, jež jsem volila podle počasí.



Od té doby moje láska k overalům stále vzkvétá. I když se v něm většina žen necítí, myslím si, že ve správném provedení sedne většině postav. Letos v zimních výprodejích jsem si pořídila kousek, jež je pro problematické postavy přímo ideální.


































Je naprosto geniální, hned z několika důvodů: 

- Prvním kladným bodem je to, že je černý
- Využiji ho díky tomu na dovolené, do práce, i na slavnostnější události
- Díky výstřihu do V prodlouží můj krk a tím mě opticky zeštíhlí
- Horní část je zavinovací, takže schová případné bříško
- Pásek, který přišel s overalem definuje pas a tím ho zmenší
- Nohavice jsou splývavé a končí u kotníků, takže velmi lichotí mým nohám
- Jedinou nevýhodou je, že mu chybí rukávy, takže neschováte případné silnější paže

Tento konkrétní kousek už není dostupný. Vybrala jsem vám proto podobné, jež jsou stejně lichotivé:

Vero Moda, asos.com, 1799 Kč
ASOS, asos.com, 1999 Kč

Mango, 999 Kč

Mango, 1499 Kč - ten absolutně miluju!!!

S.Oliver - 1999 Kč

Zara - 1999 Kč

Pro ty z vás, jež postavu nemusí řešit, jsem vybrala několik kousků, které mě zkrátka baví, a se kterými uděláte venku obrovskou parádu:

Zara, 1799 Kč
asos.com, 799 Kč
River Island, asos.com, 1799 Kč
Topshop, 1499

Topshop, 1999 Kč

Zara, 1499 Kč



Do kategorie overalů patří i moje milované lacláče. Ty letos slaví sice pomalý ale přesto poměrně úspěšný comeback. Na mě jste je mohli vidět v jednom z mých loňských outfitů:


V médiích je často prezentují jako asexuální a nelichotivé. Do práce v nich asi nevyrazíte, ale myslím si, že na volný čas udělají parády víc než dost. Stačí je vzít s bílou košilí a podpatky nebo s pruhovaným tričkem a slip ons. Dá se s nimi zkrátka vyřádit do sytosti a já se už nemůžu dočkat, až v nich v sobotu vyrazím. Doufám, že se konečně poštěstí a zvládnu se vám v nich i vyfotit :)

Lacláče se dělají v dlouhém i krátkém provedení. Upřímně řečeno, já jsem fandou především dlouhé klasické varianty. Kraťasové provedení je podle mě spíše pro mladší ročníky. Pokud zvažujete jejich nákup, doporučuji vsadit na klasiku a navštívit klasické obchody s džínovinou jako je Lee. Mají ideální klasický střih a skvěle padnou. Seženete je ale i v jiných fashion obchodech. 

Vybrala jsem pro vás ty, které jsou dostupné u nás, ať už v kamenných prodejnách nebo online:

Lee, 2999 Kč
Mango, 1499 Kč
Tally Weijl, 1999 Kč


Topshop, 1999 Kč

Zara, 869 Kč

Tak co? Vybrali jste si? Nebo je váš favorit úplně jiný? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat