pondělí 28. dubna 2014

OUTFIT POST - "Batman" & leather





























¨




Cardigan a brýle - Lindex, tričko a kalhoty - F&F, boty - H&M, psaníčko - Mango, set náramků - TOPSHOP

Asi bych pro začátek měla vysvětlit, co je to ten batman :) minulý týden jsem se courala po nákupním centru na Andělu a protože jsem měla čas mezi dvěma schůzkami, procházela jsem, co nového v obchodech. V Lindexu jsem našla tento dlouhý cardigan. Vždycky jsem si říkala, že na tyhle kousky jsem moc malá a co si budeme povídat, míry modelky taky nemám. Ale tak říkala jsem si, že se alespoň zasměju a šla jsem si cardigan zkusit. A světe div se, byla jsem naprosto nadšená, vypadal parádně. O dva dny později jsem tam šla s mým drahým a přemluvila jsem ho, ať se na něj se mnou jde podívat. Když mě v něm viděl prohlásil: "Ty chceš být batman?" Asi je vám jasné, že doma tomuhle kousku už jinak neřekneme :)

V outfitu jsem se rozhodla pohrát si s materiály na černém základu. Průhledné triko mě baví pro svojí jednoduchost a přitom neokoukanost. Jsem v něm taková oblečená neoblečená :) k tomu jsem oblékla mé milované kožené kalhoty. Díky tomu, že je teplo, jsem je ohrnula nad kotníky. O těchto slip-on botech jsem snila už dlouho. Díky kamarádce, která mi je přivezla z Berlína, jsem se jich konečně dočkala. Prošívání a la Chanel jsem zkrátka neodolala. Navíc jsem je korunovala na moje nejpohodlnější boty na nadcházející sezónu a kdybych mohla, tak je ani nesundavám. 

Celek jsem doladila maxi psaníčkem a setem náramků. Nebojte se kombinace kovů. Vypadá to super, je to hravé a můžete se na tom ohromně vyřádit. Klidně přidejte i kůži nebo korálky.

A teď už outfit:









































A tady ještě jedna sranda fotka, když fotograf chtěl, abych rozevlála batmana :D

 

Přeji krásný a úspěšný týden! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat