pondělí 24. února 2014

Jarní trendy pro fajnšmejkry 


Jaké jsou trendy pro letošní jaro, to najdete ve všech časopisech. Já o tom psala například tady: http://prozeny.blesk.cz/clanek/pro-zeny-trendy-moda/232782/modni-trendy-na-jaro-2014-pofrci-kvetiny-a-odhalena-ramena.html

Vybrala jsem pro tu pro vás tentokrát takové, co si na sebe obléknou lidé, co se nebojí být vidět :) a jaké to jsou?

1.Třásně


                                   




Inspirujte se u indiánů a pořiďte si třásně! Ať už je budete nosit jako zajímavý detail na šatech nebo se do nich zahalíte celá, budete hvězda, věřte mi. Třásně na milion způsobů ovládly módní mola napříč světem. Ať už to byly třásně na lehounkých šatech Calvina Kleina nebo nádherný třásňový kabát Proenzy Schouler, třásně mě zkrátka neuvěřitelně baví. A jak je nosit? Pokud si pořídíte šaty ve stylu výše zmíněného Kleina, shoďte je koženým křivákem nebo džískou. Já si pořídila černé šaty z HM, které jste na mě mohli vidět v postu z dovolené, s decentní třásňovou aplikací na prsou. Je to detail, ale přitom tak zajímavý, že šaty zkrátka zaujmou. Super bude vypadat například džínová bunda s třásněmi na rukávech. Třásně se nosí na všem, zvolte klidně i nějaký doplněk. V Promodu mají například super náhrdelník s třásněmi až do pasu!

Foto: Calvin Klein, Proenza Schouler, Promod Zdroj: elle.com, prmod.com

2. Bílá


                                      




Možná si říkáte, co je na bílé tak extra, že ji prezentuji jako trend pro fajnšmejkry. Zamyslete se ale sami, kolik lidí, od hlavy až po paty v bílé, jste za poslední dobu viděli. Jednoho? Dva? A jak divně na ně všichni koukali? Kdyby se celobílé outfity prezentovali v tisku, většina lidí bude namítat, jak je to šíleně nepraktické a že to rozhodně nosit nebudou. Já ale tyto outfity Tak miluji! Je to lehké, svěží, elegantní. Má to neuvěřitelný šmrnc a správným vrstvením vytvoříte naprosto super outfit!

Foto: 3.1 Philip Lim, Akris, BCBG Max Azria Zdroj: elle.com, harpersbazaar.com, style.com

3. Popart


                                     




Pastelky jsou tu každé jaro a každé jaro mají velký úspěch. Co ale ostré barvy? A co ostré barvy dohromady na super potiscích? Já říkám ano. Těmhle divokým kombinacím a uměleckým obrazům jsem nikdy nijak extra neholdovala, Chanel mě ale svojí kolekcí naprosto dostal. A co teprve Prada? Jejich nádherné šaty s obrazy a bohatým zdobením, to byla prostě nádhera! Takže žlutá, červená, zelená či modrá, jen ať to není nuda. Inspirujte se v komiksech, na filmovém plátně nebo na reklamách. Chápu, že tyhle umělecké kousky stojí nemalé peníze, využijte klidně pop-artové potisky jen na doplňcích. Super šátek nebo maxi psaníčko s nějakým stylovým potiskem bohatě postačí k originálnímu a zábavnému outfitu!

Foto:Céline, Chanel ,Prada Zdroj: Style.com

Klíčových trendů je ještě spousta, chtěli byste i druhý díl toho nej?

Žádné komentáře:

Okomentovat