neděle 23. února 2014

OUTFIT POST - Parka & Cap


Tak jsem vám chtěla o víkend připravit post o nejaktuálnějších jarních trendech, ale zmohla mě nějaká nemoc a většinu času spím :( nafotila jsem alespoň víkendový outfit a slibuji, že trendy uvidíte zítra nebo v úterý.

Vzhledem k tomu, že je neděle, jsem zvolila outfit, který byl především pohodlný. K mojim milovaným distressed džínám jsem už vytáhla jarní parku s koženými rukávy, aneb jak můj drahý říká "homeless bundu" :) na fotkách můžete vidět můj nový úlovek z Manga - šedivou mikinu. Kdo nad ní přemýšlíte, neváhejte si ji koupit. Je úžasně pohodlná, skvěle sedí a stála super peníze. Na hlavu jsem si vzala mojí milovanou kšiltovku, kterou jsem dostala po přehlídce Jakuba Polanky na záříjovém fashion weeku přímo od Jakuba. Co vám budu povídat, už jen proto, že je od Jakuba ji miluji :) a abych nevypadala až moc jako chlapeček, vzala jsem si k outfitu výrazný náhrdelník a samozřejmě podpatky. Jak se to dohromady povedlo, posuďte sami ;) krásnou neděli!!













Kalhoty - Mango, parka - Only, boty - Humanic, Mikina - Mango, Kšiltovka - Jakub Polanka, náhrdelník - Lindex, triko - Reserved



Žádné komentáře:

Okomentovat