úterý 18. února 2014

New In:

Dnes jsem vám připravila přehled toho, co jsem tento měsíc ulovila v obchodech a proč jsem si vybrala právě tyto kousky.






1. Na královsky modrou už si brousím zuby od doby, co internetem prolétla fotka celomodrého outfitu Miroslavy Dumy. Lodičky jsem si pořídila již dříve. Až teď k nim ale přibyly ty pravé kalhoty a přiznám se, že i rolák. Pokud přemýšlíte o barvě, kterou rozjasnit váš jinak tmavý nebo neutrální šatník, rozhodně vyberte právě kobaltovou! Kalhoty jsem koupila v F&F a měli na výběr dvě varianty střihu i odstínu. K dispozici měli ke každým kalhotám i sáčko.

- F&F - 449,-Kč

2. Mikiny se stále drží na vrcholu trendů a mě taktéž nepřestávají bavit. Nenosila jsem je od dob puberty, a teď si to opravdu vynahrazuji. Tento kousek mě oslovil ze tří důvodů: Je šedivá, což je barva, která pomalu ale jistě zaplňuje můj šatník. Za druhé, potisk mluví o New Yorku a já miluji New York! A za třetí má super střih, který se hodí, jak do volnočasového outfitu k džínám, tak k oblekovým kalhotám, se kterými vytvoří super kontrast.

Mango - 299,-Kč

3. U těchto kalhot jsem dlouho váhala, ale nakonec jsem udělala dobře, že jsem si je objednala. Když začaly po Vánocích v Mangu výprodeje, bez přemýšlení jsem sáhla po tričku se stejným potiskem; zepředu s kostkou a vzadu s květinami. Na kalhoty jsem si ale netroufla. Když jsem připravovala svůj článek pro Blesk pro ženy o nových trendech (čti zde: http://prozeny.blesk.cz/clanek/pro-zeny-trendy-moda/232782/modni-trendy-na-jaro-2014-pofrci-kvetiny-a-odhalena-ramena.html ), zatoužila jsem po kompletu s jednotným potiskem. A jelikož byly kalhoty ve slevě, tak jsem si řekla, že to risknu a objednám je. Když kalhoty přišly, výsledek mě naprosto ohromil! Spolu s tričkem tvoří kalhoty super outfit a už se těším na teplo, až v něm někam vyrazím.

Mango - 249,-Kč

4. Do těhle lodiček jsem se zamilovala na první pohled. Odrazovala mě ale jejich vysoká cena. Když přišly poprvé do slevy cca před měsícem, svoji velikost jsem nestihla. O to větší byla moje radost, když jsem v neděli zjistila, že jsou zase dostupné :) Lodičky s průhlednými vsadkami jsou letos opravdovým trendem a klasický tvar boty a výška podpatku zaručuje, že boty unosím nejednu sezónu a stále budou v kurzu. Zítra očekávám jejich příchod a přiznám se, že už se nemůžu dočkat!

Mango - 999,-Kč


A co jste si tento měsíc pořídili vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat