neděle 9. února 2014

OUTFIT POST - Holidays 

Úvodem tohoto článku se chci omluvit za moji současnou neaktivitu, ale státnice, dovolená a nástup do práce udělaly své. Výsledek je ten, že absolutně nestíhám fotit ani psát.. ale slibuji, že se určitě polepším :)

Před dvěma týdny jsem úspěšně zakončila svoje magisterské studium a tak jsme si s maminkou řekly, že před nástupem do práce stihneme ještě jednu dámskou jízdu. Vyrazily jsme na týden k moři, konkrétně do Spojených arabských emirátů. Co vám budu povídat, byla to pohádka. Díky letu s Fly Emiretas, jsem mohla mít třiceti kilový kufr, takže jsem s sebou měla velkou sbírku outfitů. Všechny se mi nepodařilo vyfotit, ale alespoň některé jsem přecijen zvládla :) zahřejte se alespoň trochu při pohledu na pár vyletněných outfitů:



Takhle narvaný jsem měla kufr :)



Zlomek mého čtení, arabský Bazaar, britská Vogue a česká Elle :)



Tento overal je moje srdcová záležitost, pořídila jsem si k němu i bundu se stejným vzorem a nemůžu se dočkat léta, kdy ho zase vytáhnu :) 

(overal, bunda - Promod, boty - H&M)




Tyhle kalhoty jsou naprosto parádní úlovek z Lindexu. Jsou lehounké, extra pohodlné a vypadají skvěle. Největší radost mám ale z bot, které jsem v pořídila ve slevách. Na jaře totiž žádné boty nebudou víc trendy než ty špičaté bez podpatků.

(Vše Lindex)



Ještě jednou v akci kalhoty z Lindexu, tentokrát v černobílé kombinaci :) 

(Kalhoty - Lindex, top - Mango, boty - Baťa)



Když jsme vyráželi na půl dne do pouště, základem outfitu byly pohodlné tepláčky s leopardím potiskem, jelikož bylo potřeba jet hlavně v pohodlném oblečení.

(Kalhoty, top - H&M, kabelka - Mango, boty - Keds)



Na poušti jsme měli dostaveníčko s velbloudími samicemi, tkeré se tam volně procházely. Byly neuvěřitelně roztomilé!



Západ slunce na poušti :)



Do města jsem vytáhla i jedny šaty, které jsem doplnila výrazným barevným náhrdelníkem. Tyhle šaty mě baví zejména kvůli kontrastu dlouhých rukávů a krátké délky. 

(Šaty, boty - H&M, náhrdelník - Stradivarius, kabelka - Mango)


Tohle tričko jsem si zamilovala! Zepředu je kostkované, zezadu květované a rukávy jsou úzké z šedé bavlny. Baví mě, jak je tričko kombinované, střižené a navíc skvěle lehké. V současné době čekám i na kalhoty ve stejné kombinaci, tak jsem zvědavá, jak budou vypadat :) 

(Tričko, boty - Mango, kalhoty - Promod, brýle - Reserved)



A takhle vypadá tričko zezadu.

Žádné komentáře:

Okomentovat