neděle 19. ledna 2014

OUFIT POST - Tartan & Faux fur

Dnešní den byl takový líný. Alespoň jsem vylezla na zahradu a vyfotila jsem vám outfit. U focení mi asistoval můj skoro pes Filip, který měl z focení náramnou radost :) A teď k samotnému outfitu. Dominantou jsou kalhoty s potiskem tartanové kostky. Tento vzor naprosto ovládl letošní podzim a zimu a já ho mám hned ve dvou barevných provedených. Tento červeno černý je naprostá klasika a, trendy netrendy, myslím, že se jen tak nosit nepřestane. Kalhoty jsou samy o sobě dost výrazné, takže jsem zbytek outfitu volila v neutrálních barvách. Černý teplý svetr jsem dlouho sháněla. Nakonec jsem pořídila v Mangu tento lehce lesklý, který je tak trochu oversized. A protože je venku teplo, vystačila jsem si s mou milovanou chlupatou vestou :) Doplňky jsem zvolila zlaté, protože mi k červené na kalhotách sedí asi nejvíc. Náhrdelník je vtipnou kombinací zlata, stříbra a kamínků. Tohoto mixování se rozhodně nebojte, už dávno neplatí, že se na všem nosí pouze jeden kov! Boty jsem zvolila nízké. Přecijen je víkend, tak ať si nožky odpočinou od podpatků.No a jelikož jsem byla lehce společensky unavená, tak brýle byly dnes nezbytnou součástí i přesto, že sluníčko nevykouklo ;)
















Vesta, kalhoty, boty - F&F (Ne opravdu mě nesponzorují, jen mě jejich věci baví :), Svetr, prstýnky - Mango, Brýle, náhrdelník - Lindex, a náš Filip :)

Žádné komentáře:

Okomentovat