neděle 12. ledna 2014

OUTFIT POST - Quilted seatshirt, leather, cinnamon


Kromě hlavních trendů, které každou sezónu udávají, co se bude nosit, existují také tzv. mikrotrendy. Většinou se jedná o nějaký stěžejní doplněk, potisk nebo texturu. Jedním z takových mikrotrendů pro letošní podzim a zimu bylo prošívání. Teď nemám na mysli prošívané péřové bundy, které z nás udělají panáčka Mischelina :) Jedná se o prošívání na kabelkách (jako je například k vidění na ikonické kabelce Chanel 3.55), na kožených bundách a kalhotech, nebo třeba na mikinách. Mikiny jako takové, v provedení bez kapuce a přes hlavu, jsou navíc trendem tuto sezónu a na výslunní se ohřejí i sezónu příští. I proto se vyplatí jeden takový kousek pořídit v momentálních slevách.

Já jsem tuto mikinu ulovila ve výprodeji v Mangu. Už dlouho jsem si na ni brousila zuby, takže když přišla do slevy, neváhala jsem ani chvilku. Mikinu jsem vyfotila ve dvou variantách, s koženými kalhotami a s kalhotami v barvě skořice, abyste viděli, jak je mikina kombinovatelná s různými kousky. Na krk jsem si pořídila černý kožešinový límec, který nejen skvěle vypadá, ale také úžasně hřeje. Aby mikina vynikla, zvolila jsem jen minimální doplňky v podobě prstenů. Podpatky jsou u mě samozřejmostí, i když, v tomto případě, by vypadaly dobře i biker boots.


















Kabát - Lindex, Mikina - Mango, Koženkové kalhoty - Reserved, Skořicové kalhoty - C&A, kožešina, náramek - Gate, prsteny - Mango, boty - Humanic, brýle - Lindex

Žádné komentáře:

Okomentovat