neděle 5. ledna 2014

OUTFIT POST - leather and fluffy sweater

Ani nevím, jak to uteklo, ale už je po svátcích. Tenhle post jsem fotila na jejich začátku, takže je ještě datován 2013, ale nějak nebyla příležitost ho sem přidat. Takže tadá, je tady :) Navíc teď začínám s učením na státnice, takže není moc příležitostí fotit outfity, tak buďte trpěliví. Tenhle svetr jsem pořídila ve výprodejích v H&M. Už dlouho jsem si chtěla pořídit chlupatý svetr, tmavě modrá barva je jednou ze stěžejních barev letošní zimy a navíc roláky slaví velký comeback, takže volba byla jasná :) Ke svetru jsem zvolila kožené kalhoty, které mě nepřestávají bavit. Navíc kontrast mezi úzkými kalhotami a huňatým svetrem vytváří příjemně vyvážený outfit. Outfit jsem doplnila o černý biker kabát a černé kotníčkové boty, což jsou základy každého šatníku. Doplňky jsem zvolila zlaté. Zlatá barva krásně vynikne na tmavém podkladu modrého svetru.











Svetr - H&M, Kalhoty - Reserved, Kabát - Review, Boty - Humanic, Náramky, náhrdelník, náušnice - H&M, hodinky - Ann Christine, Prsteny: Had - H&M, Druhý zlatý prsten - Lindex

Žádné komentáře:

Okomentovat