sobota 14. prosince 2013

OUTFIT POST - Faux fur & Leather

V řetězci H&M běží od pondělí výprodeje a je jasné, že jsem si je nemohla nechat ujít. Kromě pár dalších věcí jsem "ulovila" i kožíšek z dnešního postu. Kožich neměli v mé velikosti, tak jsem si pořídila o trochu větší a budu ho nosit jako oversized kousek. Pokud chcete nějaký takový oversized kousek nosit, druhá polovina outfitu by měla být úzká, aby došlo ke správnému kontrastu a oversized kousek vynikl.

Já jsem tedy kožich doplnila koženkovými legínami, kotníčkovými boty na podpatku a pod něj jsem oblékla křiváka, trošku netradičně nekoženého ale bavlněného, a černé triko s nápisem. Outfit jsem doplnila velkými prsteny v černé a stříbrné barvě a jen malými černými náušnicemi.












Kožich, křivák - H&M, Kalhoty - Reserved, Tričko - gift, Boty - Humanic, Prsteny - H&M, Mango


Žádné komentáře:

Okomentovat