čtvrtek 26. prosince 2013

OUTFIT POST - Winter flowers & Faux fur























    I 2. vánoční hod si žádá svátečnější outfit, tak jsem vyrazila na rodinnou sešlost v sukni. Potištěné sukně vypadají nejlíp buď s jednobarevným vrškem nebo naopak se vzorovaným vzorovaným topem ve stejné barevné škále. Já jsem pro dnešek zvolila první variantu a k sukni si oblékla hladký černý rolák a outfit jsem oživila velkým náhrdelníkem z kamenů, v barvě jako je potisk sukně. Černé punčocháče byly samozřejmostí. Nohy v nich jsou štíhlejší a rozhodně vypadají lépe než v tělových silonkách ( článek "proč je nenosit" bude brzy na blogu). Na nohy jsem obula 15centimetrové podpatky, které jsou ideální na příležitosti, kdy člověk nemusí moc chodit :) Vzhledem k tomu, že letošní Vánoce jsou příjemně teplé, mi přes rolák stačilo přehodit můj milovaný kožich.











Sukně, kožich, kabelka, náhrdelník - H&M (ne opravdu nejsem chodící reklama na H&M, jen se to zrovna nějak sešlo :) rolák - Camaieu, Boty - votocvohoz.cz, prsten - Mango

Žádné komentáře:

Okomentovat