neděle 1. prosince 2013


Christmas wishlist






Blíží se Vánoce a tak jsem si udělala malý fashion wishlist, co by mi k Vánocům udělalo radost. No uvidíme, co Ježíšek přinese, zbytek si, jak to tak bývá nadělím sama 

1. Křivák
- Kožený nebo koženkový křivák je mým velkým přáním. Mám sice jednu koženkovou bundu, ale není to ono, raději bych právě křiváka. Dlouho jsem hledala toho pravého, aby nebyl moc krátký, moc zdobený, moc drahý...tenhle je ale úplně nej!
- Mango

2. Knihy
- Moje maminka vždycky říkala, že Vánoce bez knih nejsou Vánoce. První kniha, kterou jsem si vybrala je od dvojice, která na Discovery TLC uvádí pořad What not to wear. První fashion pořad, který mě přivedl k módě druhá kniha je od mého milovaného Karla - The world according to Karl, bude skvělá vím to A poslední must have z první várky knih je Style A to Zoe, od mé milované Rachel Zoe, po shlédnutí její tv show, jsem do ní blázen, takže výběr téhle knihy byl jasný 
- Amazon.co.uk

3. Tričko "always be yourself. Unless you can be a unicorn, then always be a unicorn"
- Miluju jednorožce a miluju tohle triko, víc k tomu asi není co dodat, vždyť kdo by nechtěl být jednorožec?
- modemusthaves.com

4. Panenka Karla Lagerfelda
- Co k tomu dodat? miluju Karla v každé jeho podobě a mít jednoho v posteli? sen!!
- vpokojicku.cz

5. Šněrovací botky
- Jestli v mém botníku něco určitě chybí, tak šněrovací boty bez podpatku. Tyhle se mi líbí hlavně tím volným vrškem. Outfitům dodají nenucenou náladu, jsou trochu do grunge stylu, prostě budou vypadat skvěle. Váhala jsem nad hnědou variantu, ale černé přecijen využiji více
-Baťa

6. Sequin pants
- Čím častěji na tyhle kalhoty koukám, tím víc po nich toužím! Nejdřív jsem si říkala, že nejsou nic pro mě, ale v kombinaci s křivákem č. 1 a volným bílým trikem a lodičkami, budou neodolatelné! Navíc mám ve skříni hlavně úzké kalhoty, takže jedny pohodlné "tepláčky" (které díky pajetkám rozhodně nejsou klasické tepláčky) bych užila. Navíc mě v nich nikdo nepřehlédne!
-nelly.com

Tak uvidíme, jak hodná jsem letos byla 


Žádné komentáře:

Okomentovat